anat yoga

ערוץ היוטיוב שלי

בימים אלו הגוף מגיב למצב הנפשי שלנו ונעשה שפוף וכפוף, ע”י תרגול יציבה נכונה . התרגול גב כפוף גב זקוף מעלה חיוך על הפרצוף, מצב הרוח משתפר והלב מתרחב ומתחזק. מוזמנים לתרגל איתי יוגה לילדים בערוץ היוטיוב שלי

מוזמנים לתרגל איתי יוגה לילדים בערוץ היוטיוב שלי

מזמינה את ההורים והילדים לקחת מזרון או שטיח ולא לתפוס איתי דרקון, נעבור מסע עם הילדים, נפתח את שריר האומץ, נקבל ביטחון, תוך הנאה ותרגול תנוחות יוגה (עץ, דרקון, סירה, צפרדע ועוד) לפעמים הדרקון נראה מפחיד אך שמתמודדים עם הפחד הוא לא כל כך מפחיד.  

סיפור יוגה לילדים שבו מתרגלים תנוחות של יוגה ומוצאים שקט ורוגע, לומדים לחזור על מנטרות ונהנים.

ברכת השמש הקטנה, רצף של תנוחות יוגה המותאם לגילאי 3-9, נעיר את הגוף בתרגול ברכת השמש במתיחות, הזרמת הדם לאיברי הגוף עם החיות- הנחש, העכבר, הצפרדע, הכלב, החתול והציפור.

שבראש יש לנו המון מחשבות על מה שיהיה ומה שהיה, דאגות ופחדים שלא מאפשרים לנו לתפקד כרגיל כדאי להביט במקל הקסמים שמשקיט את המחשבות והראש חוזר להיות רגוע, מיינדפולנס לילדים וגם.. למבוגרים.

צפו בסרטון ותראו כמה כיף לשחק עם משחקי היוגה החדשים שלי, תרגלו תנוחות מאתגרות עם קוביית היוגה, שחקו בקלאסיוגה ביחד עם חברים, ביחרו איך אתם רוצים להתחיל את היום/התרגול בתחושות נעימות והוציאו תחושות לא נעימות מהגוף.

מוזמנים להקשיב ללקט מתוך ההשתלמות החדשה ולתרגל איתי ביחד- נתרגל את ברכת השמש, דמיון מודרך על כוכב המשאלות, נברך נמסטה, נשחק עם קוביית היוגה, נתרגל על מזרן היוגה ועוד.